Recenze: Jeho balík je cukrovkový atak na jeden večer

Když vyšla Penelope Bloom “první” kniha – Jeho banán – hrozně jsem ji chtěla. Vtipný název sliboval vtipnou brakovku na večer. Než jsem si ale Banán stihla koupit, vyšly další díly a to mne od čtení odradilo… A pak jsem si užila super sexuální víkend a v pondělí si řekla, hele proč nezkusit Bloom. A na Facebooku na mne vykoukl Jeho balík

Před rozečtením knihy mi to nedalo a mrkla jsem na anotaci (která by se spíše dala označit jako obsah do čtenářského deníku) a hodnocení jiných čtenářů. Procenta “kvality” mi přišla průměrná, tak jsem se do sarkastické Lilith a polobožského souseda hned pustila. Ve zkratce jde o love-story popelkovského stylu. Ona krásná, s ostrým jazykem a problémem z dětství, který skrývá za nadšením z odplat karmy nehodným lidem. On neskutečně sexy s tajemstvím, kterým není to, že má nechutně moc peněz.

Zpočátku mne kniha hodně bavila, hlavně díky vtípkům Lilith. Střídání kapitol z pohledu Liama mi nevadilo, ale její pasáže se mi líbily více. Překvapivě brzy se v jejich vztahu stal zlom a já se děsila toho, že se řešení problému potáhne více než půlku knihy. Proto mne Bloom celkem překvapila, když ukočírovala další “problémy”. Moc jsem nepochopila přítomnost tak výrazných postav jakým byl třeba šéf Lilith. Dle recenzí jsem pochopila, že jde o postavu z jiné Bloominy knihy. William byl skvělý, ale v mých očích zmenšoval Liama. Co se týká potvory v podobě hrdinovy sestry… Byla zajímavý klišoidní záporák a čekám s ní další knihu (kterou si nepřečtu).

No, co dalšího k jednovečerní brakovce dodat? Hodnotím ji pozitivně, protože mne nevytáčela modernostmi typu – milujeme se, ale z principu spolu nebudeme, protože se na sebe z debilního důvodu zlobíme. Nijak extra mi ani nevadilo, jak se roky formovaná osobnost Lilith během pár dnů změnila, stejně tak se z workoholického Liama stal zamilovaný puberťák. Sexuální scény mne neoslovily, i když špičkování kolem jsem si užívala. Happyend se mi líbil, i když mi způsobil cukrovkovou ataku. Celkově hodnotím Jeho balík pozitivně, možná si najdu díl, ve kterém je William. Že bych ale musela číst celou sérii Jeho/Její doplň? Pokud tedy na Jeho balík narazíte, směle se do něj pusťte, půlka je fakt vtipná a druhá půlka je děsně rozkošná.

Celá série Objekty touhy

1. Jeho banán
  2. Její třešničky