Recenze: Ona ho zas tak moc nežere, ale já je oba zbožňuju!

Vztahy jsou dost na houby, obzvláště pokud jeden není extrémně bohatý a sexy kus chlapa a druhý maličká, sexy hubená kost. V romantické sérii Cane Brothers začínáme s nejstarším bráchou – Huxleym a osmadvacetiletou Lottie (která má sestru – druhý díl série).

Meghan Quinn má na Goodreads celkem vysoká hodnocení. Po slupnutí Zas tak moc ho nežeru to plně chápu. 100% klišoidní příběh podala tak, že cítím jeho cukrovost ještě teď, několik hodin po dočtení epilogu. Lottie je v těžké situaci a rozhodne se ji řešit šíleným způsobem. Netřeba jí to vyčítat, zoufalá situace žádá rozptýlení. Vtipné to začne být, když se jí podařit narazit na někoho, kdo je v podobném srabu – Huxleyho. Že si zadělal na průšvih je vám jasné hned, komunikace na chatu se svými bratry to jen podtrhne.

Střídání pohledů hlavních postav je jakýsi moderní standard stejně jako to, že bohatí mají sourozence, všichni jsou nezadaní a mají tuze dobré srdce. Aby se Quinn vyhnula pouze sexuálním scénám, přidala na pár stránek romance chatové výměny mezi sourozenci – jak mezi bratry, tak mezi sestrami (Lottie a Kelsey). Rovněž na pár v hlavních rolích připravila několik setkání, které jsou možné jen v neskutečné Americe. Takovou blbost by totiž málokterý Evropan byl ochoten podstoupit. I když co já vím, co dělají ve volnu těhotné celebrity.

Tím vším se z textu plného sexuálních narážek a stříkajících hormonů stal povedený oddechový kousek na jedno odpoledne. Už od první stránky je vám jasné, jak příběh skončí. Od půlky knihy víte, jak skončí Lottiina sestra. Zajímavým prvkem bylo vysvětlení krizové situace, kterou jsem přežila bez větších ztrát mozkových buněk. Reakce Lottie je naprosto přirozená. Možná je v tomto směru děj maličko uspěchaný, ale upřímně? Bylo mi to jedno, protože jsem nestála o další dramata. Navíc Quinn už byla s lovestory Huxleyho a Lottie hotová. Nezbývá než si počkat na další díl o mladším bráchovi Huxe a mladší sestře Kelsey. Nebo si díl přečíst v anglickém originále…

Zdroj obrázku: Databáze knih

Meghan Quinn Zas tak moc ho nežeru