Recenze: Moje (tak trochu) utajené dítě je tak trochu lepší než nejlepší Objekty touhy

Penelope Bloom nemusím dlouho představovat. Nenajde se snad nikdo, kdo by alespoň koutkem oka nezahlédl obálku s banánem a velký boom kolem názvu Jeho banán. Jasně, ne všichni ví, že pak vznikla celá série motající se kolem pár hlavních postav, kterou nazvala Objekty touhy… Podle všechno se ale Bloom vydala na tak trochu nové dobrodružství! Dle mého názoru se Moje (tak trochu) utajené dítě skládá z toho nejlepšího z Objektů – sarkasmus, ironie, vtip a peníze. Jo a sex, toho taky nebylo málo a přišel mi lepší.

Moje (tak trochu) utajené dítě je klasickou slaďárnou s bad boyem a odvážnou mladou ženou, která dokáže hory přenášet. Obzvláště když je ve hře dítě. Její vlastní. Nápad knihy není nijak originální, ale zpracovaný je obstojně a neuráží. Jednoduše a prostě si to rozdali a ejhle, je z toho miminko. Střih, skok o pět let později. Tady došlo k lehkému zakolísání, kdy Bloom zapomněla, že Damon Rose byl “hajzl” už před tím, než potkal Chelsey a dva měsíce na to si zadělal na vážnější problém, než je miminko. To bylo asi tak všechno, co bych autorce vytkla. Podle mne si toho normální čtenář ani nevšimne.

Moc se mi líbilo, že Bloom zvolila logickou krizovou situaci a vyřešila ji rozumně. Nesnáším, kdy spolu dva bydlí a pak se od sebe odstěhují, nebo se téměř rozvedou, aby zjistili, co ví od začátku. Ne ne ne. Damon a Chelsea jakoby uměli používat i rozum, nejen šukat jak králíci. K situaci se oba postavili jako dospělí a vyřešili ji. Prostor dvou dní nejistoty pro Cheslsey, jak se Damon zachová, beru jako únosný. Myslím si totiž, že pokračování s bráškou nebo s kamarádkou nebude tak stavěné na rozumu, jako spíše na impulzivních projevech citů a vášně.

Moje (tak trochu) utajené dítě je jakoby tak trochu vyspělejší verzí Objektů touhy.
Co více napsat? Knihu jsem slupla jak malinu během jednoho odpoledne v posteli. Pustila jsem pár slz, protože jak je někde malej harant, plaší se mi hormony. Dospělost na mne zapůsobila, tak jako zpracování sexuálních scén – vyvážená hravost i tvrdost. Sama jsem zvědavá, jak dlouho budu odolávat pokračování na tak trochu vlně.

Zdroj obrázků: Databáze knih, Pixabay.com

Penelope Bloom Moje (tak trochu) utajené dítě