Recenze: Anděl – červenat se budete úplně všude

Žádná stopka neochrání srdce – Slavná autorka erotických románů a vyhlášená profesionální domina Nora Sutherlinová udělá něco, s čím nikdo nepočítá: uchýlí se na venkov. Její hostitel, hříšně bohatý Griffin Fiske, muž bez zábran a studu. Je Nořinou přítomností na svém přepychovém sídle nadšený. Ještě víc ho ale těší, že slavná Nora s sebou přivezla mladého, nezkušeného a andělsky přitažlivého Michaela. Co se dozvíme o vzrušujícím vztahu poznamenaném jizvami na duši i na těle? A proč se kolem Sorena ochomýtá mladá novinářka?…

Zeptám se vás: Jak to máte u knih, na jejichž pokračování se neskutečně těšíte? Slupnete je potom na jeden nádech? Nebo si naopak příběh šetříte? Já se totiž u Anděla potýkala s již zmíněným podivným paradoxem. Četla jsem s nadšením, smíchem, nadávkami i červenáním. Zároveň jsem čtení záměrně odkládala a protahovala. Děsila jsem se toho, co se stalo u prvního dílu – že příběh skončí… tak, jak nechci a budu čekat, než a jestli vůbec vyjde pokračování. Tato série má ještě díly dva. Po ní následuje další, která je jakýmsi prequelem – tedy odehrává se před Sirénou.

„…Kingsley měl s novináři fascinující vztahy – fascinující asi stejným způsobem, jako bylo vyplenění Řím barbarskými hordami…“

Mám ebook ve verzi epub – tištěná kniha (oba dva díly) je teprve na cestě – a v elektronické verzi je celkem dost bordel v přímé řeči. Občas to tam někdo mrskal hlava nehlava a uvozovky se objevovaly tam, kde neměly co dělat. Pozor na to! Opakoval se nám tu nešvar z prvního dílu a je to velmi rušivý element, který kazí zážitek z jinak výborného čtení.

Miluji a nesnáším většinu hlavních postav. Rovněž nesnáším a miluji Tiffany Reisz za to, jak se mnou cvičí a mistrně si hraje s dějem i čtenářem. Luxusní! Některé otázky zodpoví, jiné položí. Postavy vede tam, kde by je nikdo z nás nečekal. Nebere si servítky a červenám se tak jako o život a vůbec se za to nestydím. Občas se přistihnu při myšlence, že to co čtu, číst nechci, jak je to proti zdravému rozumu. Avšak stejně se ponořím do další kapitoly a hltám řádky před sebou.

Celou recenzi na druhý díl série Rození hříšníci najdete zde. Další bude následovat.

Obrázek: Ven Dušáková

Tiffany Reisz Anděl