Recenze: Zvrácený je čtivá a nebezpečně návyková jízda

Dost bylo sladkých hochů, něžných polibků a vanilkového sexu. Přišla chuť na něco docela jiného – temného a drsného – a proto volím Jodi Ellen Malpas. Jelikož jsem duší zvrhlík a k tomu rebel, hupsnu do série Tajemný hříšník druhým dílem. Budu litovat? Jak si tuhle 544 stránkovou bichličku užiju? Kolikrát zazní nahlas nějaká ta jadrná nadávka? Pojďme to společně zjistit!

Ona je toxická, pro něj je však útěchou. On je smrtelný, ale pro ni znamená život. Potom, co Beau nechala svého snoubence u oltáře a odešla od miamské policie, nemá její život žádný směr. Smrt její matky byla označena za nehodu. Beau tomu nevěří, ale nemá důkazy o opaku. Sžírá ji bezmoc a vztek. Dokud nepotká Jamese, muže, který se zdá být stejně rozervaný jako ona. A přestože působí chladně, probouzí v ní city. Potěšení. A touhu, které se nedá odolat. Beau však netuší, že James stojí před osudovým rozhodnutím: Buď se jí svěří se svým nejtemnějším tajemstvím, nebo ji bude muset zabít.

Anotace zní přesně jako něco, na co mám právě chuť – temnota, drsnější sex, zvraty a drama. Nečetla jsem první díl. Vadí to? Nevadí. Nicméně je dobré podotknout, že pokud vás Zvrácený chytí, bude nutné před tím, než vyjde další část série, jedničku dočíst. Proč, když mi neznalost jedničky v podstatě nevadí?

Protože Jodi Ellen Malpas je potvora! Chytila mě takovým způsobem do svých sítí, že jsem naprosto ignorovala jakékoli domácí povinnosti a chtěla jen číst a hltat příběh. 544 stran zahučelo jedna báseň a já chci víc. Chci nášup! Navíc se hlavní hrdina z knihy Podmanivý mihne v závěru Zvráceného, cesty se propojí a ve trojce se dle anotace rozpoutá peklo, které bude ještě pokračovat v knize číslo čtyři. Jen houšť a klidně větší kapky!

Dokonce i jeho irský přízvuk mi lezl na nervy, a to jsem kdysi míval pro irskou melodičnost slabost. Teď mě jednoduše naštve, kdykoli někdo promluví, protože snad nikdo na tomto světě nemá pořádně co říct. Žádné pravdy. Jenom lži.

Ich forma a střídání pohledů obou hlavních postav je prostě něco, s čím se zejména u romancí setkáváme poměrně často. Občas tento styl působí rušivě, nicméně tady vcelku seděl. Zvrácený není nic pro jemné, citlivé a romantické duše. Doporučený věk je 18+ a má to své opodstatnění. Součástí příběhu není jen drsnější sex, ale i násilí, vraždy a krev. Ne však v nijak přemrštěné míře.

Mafiánské prostředí dodává romanci jiný rozměr. Ano, vztah hlavních postav je toxický až na půdu, ale pokud vám takový styl sedí a dělá radost, je to skvělá odbočka od klasicky sladkých (ne)erotických romancí, kterých se člověk snadno přejí. K ději mám jen jednu výhradu: ten první moment, kdy se pár dá dohromady, přestože chemie je podaná výborně, působil dost uspěchaně a na sílu. Zbytek už byl skvělou a návykově čtivou jízdou, která je místy proložená drsnějšími sexuálními scénami.

Jsem spokojená. Co spokojená, nadšená. Má Zvrácený rezervy? Rozhodně. Není nijak překvapivý a ani originální. Nicméně je však až nebezpečně svižný, a proto dávám bez uzardění plný počet. Jodi Ellen Malpas dokázala to, co od knihy (bez ohledu na žánr) očekávám, když si ji beru – pohltila mě, zahrnula emocemi, bavila, fascinovala a nedovolila čtení odložit!

zdroj obrázku: Albatros Media

Jodi Ellen Malpas Zvrácený