Recenze: Řekni, že mě chceš – neurazí, ale ani nepřekvapí

Útlá jednohubka od nové autorky! V poslední době často ryju do obálek, tak si pojďme na férovku říct, že tady mi sedí. Je neotřelá, vlastně i vtipná, lákává a ten fešák má vážně výstavní pozadí! Není tuctová a má potenciál upoutat. Stejně tak anotace, přestože tohle už tady bylo… mockrát!

Tam kde se nacházím, jsem se nedostal tím, že bych byl milý. Jsem šéf, CEO a vlastním, cokoliv si zamanu. Právě teď to zahrnuje každou osobu v budově téhle společnosti, kterou jsem právě koupil. Když se jednou rozhodnu, že si něco vezmu, nic mě nezastaví. A potom se ukázala ona… Plná nevraživosti vůči mně, muži, o němž se rozhodla, že jsem její nejhorší nepřítel. Ale jak už jsem řekl, jakmile se rozhodnu, že si něco vezmu, nezastavím se před ničím. Tahle drobná osůbka se právě přesunula do čela mého seznamu toho, co musím získat.

Willow Winters na to nešla špatně, i když sáhla po tématu, které už snad ani otřepanější být nemůže. Náběh na luxusní hate-to-love linku s pikantními prvky si ovšem poněkud zazdila uspěchaností. Takhle – hodně záleží na tom, co od knihy čekáte. Jestli do čtení jdete s tím, že je to 200 stránkový bonbonek, který slupnete za večer, potom jde o dobrou volbu.

Jestliže se ale chcete do příběhu ponořit a trochu se v něm porochňat, narazíte. Willow Winters se s tím nepáře a jde rovnou na věc. Žádná dlouhá předehra (vlastně prakticky nulová předehra), žádné okecávání a crcání – lup, šup a vrzneme si. Tedy my ne, postavy. Přiznám se, že mě rozmazlila Melanie Moreland. Její kravaťáci mají hloubku, děj je propracovaný, omáčka skvěle dochucená.

Jako krátká jednorázovka je Řekni, že mě chceš vcelku uspokojivá. Má v podstatě pevné základy vztahu nadřízený/podřízená a dobře podchycenou chemii, která mezi postavami je. I když je děj uspěchaný, nejde mu upřít čtivost. Líbí se mi, že se dokonce ani nedrží klasického otřepaného scénáře, kdy do vztahu dvou hodí něco minimálně jednou vidle. Tím mi Willow Winters udělala opravdu radost.

Potácím se tedy někde na rozmezí hodnocení 3 a 4. Šlo o první setkání s autorkou. Nejsem znechucená, píše poutavě, erotika je opravdu pikantní, detailní tak akorát a obsahuje i peprná a hrubší oslovení, což někomu může vadit. Vzato kolem a kolem je to opravdu takový pikantní večerníček. Neurazí, pohladí a uvidíme u něčeho dalšího.

zdroj obrázku: nakladatelství Baronet

Willow Winters Řekni, že mě chceš